HALVÅRSPLAN HAUST 2011
3.og 4.KLASSE
VEKE |
NORSK
Norsk 3.kl |
MATTE
Matte 3.kl |
ENGELSK
engelsk 3.kl |
RLE |
SAMF/ NATUR FAG |
KUNST OG HANDVERK |
GYM |
MUSIKK |
UTE SKULE |
TEMA |
YMSE |
33 |
Fyrste skuledag torsdag 19.august |
34 |
Opphald mellom ord
|
Telje og rekne |
Numbers
13–20 |
Filosofi og etikk
-Å leve saman |
Livet i saltvatn/
Ut i verda |
Vi teiknar og målar frå ferien |
Aktivitetsleikar |
Songar |
Tur på bade- stranda -livet i fjæra
|
Klasse- miljø |
|
Å lese høgt. |
Repetisjon Tala 1-1000.
|
Back to school |
35 |
Setning, stor
bokstav i
fornamn og etternamn |
Telje og rekne |
Numbers
13–20 |
Løgn / mobbing |
Livet i saltvatn/
Ut i verda |
Vi lagar bursdag skalendar |
Aktivitetsleiker |
Song |
Tur på kaia for å fiske |
Klasse- miljø |
|
Å skrive replikkar/ meir om replikkar |
Legge saman, med og utan veksling |
Back to school |
36 |
Alfabetet, voklalar og konsonantar |
Telje og rekne |
Use your colours |
Mobbing |
Livet i saltvatn/
Ut i verda |
Spikking
Mat og helse:
kako og oste-smørbrød |
Gøy med ball |
Songleikar |
Høgereiten
Tre |
Klasse- miljø |
Morgen-samling 3.og 4.kl |
Å dramatisere |
Legge saman, med og utan veksling |
Back to school |
37 |
Alfabetisk rekkjefølgje |
Delar av ein heil |
Use you colours |
Samvit |
Livet i saltvatn/
Ut i verda |
Spikking
Mat og helse:
kako og oste-smørbrød |
Tur/gøy med ball |
Songleikar |
Høgereiten
Tre |
Klasse- miljø |
|
Samansette ord
|
Gange med, 2,3, 4,5
|
Back to school |
38 |
Molbu-historier |
Sifferet sin verdi |
Seasons |
Sokrates |
Livet i saltvatn/
Ut i verda |
Spikking/ bursdag kalender |
Gøy med ball
|
Song |
Vi lagar grønsak- suppe
|
|
Foreldre- Samtalar
Kantine |
Å forklare |
Søylediagram
|
Back to school |
39 |
Forteljing |
Sifferet sin verdi |
Fruit and berries |
Sokrates |
Tre/ fargerikt felleskap |
Kjepphest |
Gøy med ball |
Song |
|
|
Foreldre-
samtalar |
Tankekart, kap7
Å skrive dikt, |
Mønster |
It`s getting darker |
40 |
HAUSTFERIE |
41 |
Forteljing |
Sifferet sin verdi |
Fruit and berries |
Det gamle testamentet |
|
Skisse til slott
|
|
Lytte |
Kjepphest-
konkurranse |
|
|
Å gi respons, kap 9 |
|
|
42 |
Forteljing |
Sifferet sin verdi |
Clothes |
Det gamle testamentet |
Grunn skule
arbeid
Besøk på Villa Nordangdal |
Vi bygger slott |
Symjing alle |
Lytte |
Aktivitetar på stadion |
Lese lyst aksjon |
Grunn-skuleveka
|
Når vi fortel: kva skal med?
Lang eller kort vokal? |
Mønster
|
It`s getting darker |
43 |
Eg- forteljing Brev |
Måle lengd |
Clothes |
Jesus og disiplane hans |
Grunn skule
arbeid
Besøk på Stabburet |
Vi bygger slott |
Symjing 3.kl Gym 4.kl |
Lytte |
Kultur- niste tilbud
og derfor ikkje uteskule |
Lese lyst aksjon
|
Grunn skule
veka
Kulturniste tilbud: reven og grisen: prikkesyken |
Ein eller to konsonantar |
Gonge med 6 og 7 |
It`s getting darker |
44 |
Beskjedar og hugselappar |
Måle lengd |
Clothes |
Jesus og disiplane hans |
Tre/ fargerikt felleskap |
Vi bygger slott |
Symjing 4.kl Gym 3.kl |
Dans |
Poteteball og derfor ikkje full uteskule |
Lese lyst aksjon |
Grunn- skule
veka
Potetball-
dag |
Å stille spørsmål til tekstar |
Klokka |
It`s getting darker |
45 |
Rettskriving |
Plassering i rutenett |
Vegetables |
Hindusime |
Tre/ fargerikt felleskap |
Farsdags- kort |
Symjing 3.kl Gym 4.kl |
Dans |
Vi går på stadioen
|
|
Kristin tek fagprøve |
Å stille spørsmål til tekstar |
Klokka |
Who am I? |
46 |
Lure ord: ord med e for æ
Lurt ord: det |
Plassering i rutenett |
Vegetables |
Hinduisme |
Ver/ jernalderen |
Kjøkken (horn)
Slott |
Symjing 4.kl Gym 3.kl |
Ti i skuddet |
Vi lagar pinnebrød/skuleplassen
|
|
Felles
Advent- stund kvar måndag i desember
Nissefest & nissegraut
Jule
verkstad
tysdag 14.des
|
Å lese tabellar
VØL-skjema
Diftongar |
Gange med 8,9 og 10 |
Who am I? |
47 |
Rim
Å rime med tøyseord |
Gonge med 2, 5 og 10 |
|
Buddhisme |
Ver/ jernalderen |
Kjøkken (horn)
Slott |
Symjing 3.kl Gym 4.kl |
Ti i skuddet |
”Fysikk dag” |
Advent og jul |
Eg- veit tekstar
Å skrive nøkkelord
|
Gange med 8,9 og 10 |
Who am I? |
48 |
Lure ord: ord med o for å
Ord for farge |
Gonge med 2, 5 og 10 |
Twinkle, twinkle, little star |
Buddhisme Advent |
|
Julepynt/ julegåve |
Symjing 4.kl Gym 3.kl |
Notelære |
Tur i nærmiljøet
nissemarsj |
Advent og jul |
Å bruke nøkkelord når vi fortel
|
Søylediagram |
Who am I? |
49 |
Spørjeord
Gåter |
Mange-kantar |
Twinkle, twinkle, little star |
Buddhisme |
Verdens-
rommet |
Julepynt/ julegåve |
Symjing 3.kl Gym 4.kl |
Instrument |
Jule-rebus
|
Advent og jul |
Eventyr |
Vi måler temperatur |
Who am I? |
50 |
Tala: grunntal
Tala: ordenstal |
Mange-kantar |
Twinkle, twinkle, little star |
Jul |
Verdens-
rommet |
Julepynt/ julegåve |
Symjing 4.kl Gym 3.kl |
Julesongar |
Nissefest |
Advent og jul |
Eventyr |
Vi måler temperatur |
Who am I? |
51 |
Juleavslutning Juleferie tysdag 20. Desember Julegudstjeneste |
Med atterhald om att det kan bli endringar